17 Mayıs 2012

EĞLENJE


Eğlenje
Geçtiğimiz cumartesiyi bu kelimeyle eşleştirebilirim evet

“Eğlenjelibon ileJ”  Bu da günün sloganı olabilirJ

Bu eğlenceden Can’da Ben de Eşim de aynı payı fazlasıyla aldık… Olaydan bihaber olan İpek vardı bir tekJ


Kahvaltı sonrası diğer çocuklarla birlikte Can’ı bahçede onlarla ilgilenen Jelibon ablaları, Sihirbaz gösterisi ve çeşitli faaliyetler bekliyordu.
1-IMG_6292 1-IMG_6287


Böylece anne kahvaltısını huzurla keyifle yaptı… Kendisi için hazırlanan sürprizlerden de bihaberdi daha…
Sihirbazlık gösterisi sonrası çocuklar anneleri için kolye yapacaklardı kendi elleriyle ve bunları bize hediye edeceklerdi…

1-IMG_6316

Anneler ise Gıda Mühendisinden yenilenen Jelibon’un içeriği hakkında bilgiler alıp, uzman pedagog dan çocuk eğitim ve gelişim konusunda bilgi edinip sorularını yönlendireceklerdi.

Ve sonrasında ise katılımcı annelerin bir grubu çocuklarıyla çilekli pasta bir grup ise limonata yapacaklardı ve tabi yine eğlenjelibon ile….
07-IMG_6415

1-IMG_65481-IMG_6470
Güzellik gün sonunda ki hediyelerimizle devam edecekti…

Bitmeyecekti burada… 

Etkinlik bitiminde mekandan hemen ayrılmayıp biraz atları seyredelim dediğimizde bir yarışma mekanında olduğumuzu görecektik. Atla engeli atlama yarışları yapılmakta idi. Heyecanla yarışı seyrettik… Can birinci olan çocukla sohbet edecekti ve tüm seyircilere Jelibon dağıtacaktıJ Yarışmacılar dahil herkes jelibon yedi o gün Can'ın sayesindeJ

1-IMG_66651-IMG_65551-IMG_6759


Güzeldi farklı bir gün geçirmek… Yarışmacıların çoğunluğunu kızlardan oluştuğunu ve %90 oranlarda atlarının kuyrukları gibi upuzun saçlara sahip olduklarını fark etmek...

Günün son güzelliği ise eve onlarca uçan balon ile girmekti:)
Ertesi sabah yeryüzüne inmiş olsalar da:) 
Çok eğlenjeli bir gündü, kocaman teşekkürler Jelibon ve ekibi...
Bu balonlar kadar renkli ve keyifliydi günümüz bizimde işte... 
1-IMG_6404

3 yorum:

Berceste dedi ki...

Iceriginde neler degismis Pinar? Ben en cok onu merak ettim!

nohut oda dedi ki...

sizin etkinliğinize pek güzelmiş özellıkle balonlar :)pekı jelıbonu önerıyormusun artık ben hıc aldırmıyorum jelatın ve renklendırıcılerden dolayı...

Unknown dedi ki...

çok güzel bir etkinlik olmuş.Nohut oda'nın sorusuna bende katılıyorum efede almak istiyor ben istemiyorum ama bazen ikna edemiyorum öneriyormusun