7 Ocak 2012

6. ay biterken

IMG_0798

Ah ne çok vakit geçti yazmayalı…

Zaman su gibiydi, sele dönüştü sanki, alıp götürüyor. Güzel bir akış neyse ki bu… Taşan, zarar veren türden değil. Kendi sınırlarında akıyor, hızlı ama sakin…

İpek büyüyor, kendi halinde, 6 aylık oldu. Ne çabuk büyüdü ne çabuk 6 aylık oldu diyorlar, bu cümleler bana zamanın hırsızlığını hatırlatıyor. Oysa ki ben hiç büyümesin istiyorum. Bebek tadında saflığında kalsın…

Onu öpmeye çalıştığımızda peşinden yüzünü silmeye çalışmasın.
Öyle kalsın dursun, saf, bihaber…
Onunla konuşmamız en büyük hediye olsun onun için.
TV deki çizgifilm değil benim onunla ilgileniyor oluşum dikkatini çeksin hep böyle…
Ona ruhen de bedenen de en iyi gelen yiyeceği annesinin memesinden gelen süt olsun…
Oturmaya çalışırken bir yana kaykılsın…
Abisini görünce aynı saflıkla heyecanlansın, cıvıldasın...
Dilini çevire çevire baba demeye çalışsın…

Ama bir süreç var önünde tamamlayacağın…
Annenin yapacağı en iyi şey, senin her anının kıymetini bilmek, tadına varmak bebek halinin…
Minik tombik serçem bir mim noktasındayız artık…
6.ay ile birçok ilk girdi hayatına…
Yeni kelimeler, yeni lezzetler, yeni ifadeler…
İyi ki geldin hayatımıza, iyi ki İpek Böcüğümüz oldun, ailemizi tamamladın…
Yarım yaşın kutlu olsun İpek kız…

Seni çok seviyoruz…

5 yorum:

nohut oda dedi ki...

özledim bende sizi gelip bakıyorum ne zamandır nerelerdesiniz diye..ahh cok tatlı olmuş size benziyor değil mi masallah..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ay severim onun onun tontiş yanaklarını ben :)
bakışa bakarmısınız..
maşallah..

çok sevgilerle büyüsün
şanla, beeketle sağlıkla geçsin yılları
çok sevgiler canım

e. t. dedi ki...

Ne de tatlı olmuş maşallah.
inşallah nice aylar geçsin keyifle, geçtiği anlaşılmayan.
Bende yazamıyorum birtürlü, yok ama yazıcam inşallah halen ümitliyim. arada gelip okuyorum ama :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar, oğlum İsviçre ile ilgili bişeyler bakarken, daha doğrusu çikolata fabrikaları ararken szin blog çıkmış karşısına ve hemen bana seslendi.

Bende bir ziyaret edip selam bırakmak istedim, şu an gurbettemi Türkiyedemisniz bilmiyorum ama İzmirden size sevgiler.

Bebek maşallah çok tatlı, Allah uzun ömürler versin, sağlıkla huzurla büyütün, görüşmek üzere, bende beklerim.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Hobibox,
biz İstanbuL'da yaşıyoruz. Tatil amaçlı gidiyoruz İsviçre'ye.
Çok teşekkür ederim güzel yorum için,bizden de İzmir'e sevgiler...