24 Kasım 2011

Kasım'da Yedigöller Başkadır...

En güzel başlık bu olabilir evet, Kasım'da Yedigöller başkadır. Katlanıp biraz çilesine, uzun yoluna, gitmek görmek yaşamak gerek... 


Birbirinden güzel 7 göl... 


Nazlıgöl, Sazlıgöl, Seringöl, Deringöl, İncegöl, Kurugöl ve Büyükgöl... IMG_0654


Ve onların arasından, ormanın her yanında yürüyüşünüz boyunca size eşlik eden dereler, şelaleler...


IMG_0363

Yapraklar artık sarı hali bırakıp kırmızıdan kahveye dönmek üzere... Kış öncesi yerlerini almışlar, beyaz karı bekliyorlar, üstlerini örtmelerini ve uykuya dalmayı böylece... IMG_0052 IMG_0173 IMG_0399 IMG_0288

Ve üşümek,
Dağ evinde bizi karşılayan buzdan yatak...
Sokulup hepimiz aynı yatağa ısınmaya çalışmak, Kesik elektrikler, musluktan akan buz gibi su...
Evin alt katında yer alan ve üst kattaki yatak odasına hiçbir hayrı dokunmayan şömine...
IMG_0496 IMG_0489

Çilesi vardı evet ama güzelliği için başımız üstüne dedik... 
Bu güzellikte çocuklarla birlikte geçen her anın kıymetini bilmeye çalışarak...IMG_0067 IMG_0210 IMG_0114


Toplanıp ahali şöminenin başına tabu oynadıkça, şömine ateşinde marsmellowları şöyle bir ısıtıp yuvarladıkça unutmak soğugu, bizi bekleyen buzdan yatakları, sabahı nasıl edeceğimizi:) keyfine varmak yemenin içmenin, mangalda sucuk ekmek yemenin, yılbaşı akşamı kıvamında bir akşam geçirmenin...


DSC02145




Sabah erkenden uyanıp kapıdan dışarı adımımızı attığımızda bizi karşılayan orman,  göl, temiz hava, sessizliği bozan su ve kuş sesleri sadece... 
 IMG_0429


Hayalimdi geçtiğimiz seneden beri içimde taşıdığım, gerçek oldu. 
Kısmet seneye yazın yeniden gidip çadır kurmakta olsun...

6 yorum:

Berceste dedi ki...

Masal gibi, ruya gibi... Muhtesem! Fotograflar ayri guzel. Ne diyeyim ki, nutkum tutuldu :) Senelerdir hayalim ama o yollari anlattiklarinda vazgeciyorum. Bir de araba tutan bocukle. Sizin de iki cocuklu cok gezmeli halinize bayiliyorum. Cilginlar :) Masallah ve de!

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Biz de gittik, kalmaya cesaret edemedik, ben de bugün yazdım bilmeden benzer yazıyı... Hep Abant Abant diyorduk ki Yedigöller'i görene kadar... Üzerine yer yok benim için artık... Çok beğendim, huzur buldum ...Elinize sağlık... Sevgilerimle,

Lütfi Mutluer dedi ki...

Gezmiş kadar olduk çok teşekkürler :)

Çiçeklendim dedi ki...

Sizi okumayı,çektiğiniz resimlere bakmayı çok seviyorum:) keşke daha sık yazsanız:)

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

küçücük bebek ve çocukla ne işin var senin oralarda arkadaşım.maşallah sana ne diyeyim.

DATLIM dedi ki...

Merak ettiğim yerlerden biridir yedigöller...ama fotolarınız çok güzel :) blogunuzu yeni keşfettim banada beklerim ...birtasimkaynasin.blogspot.com