17 Mart 2011

BAHARIN GETİRDİĞİ...

Kimden 17 Mar 2011

Siz de benim gibi hissediyor musunuz?Dışarıda ki güneş sizin içinizde de açıyor mu? Işıklar içinizden fışkıracak gibi olup yerinizde duramıyor bir halde misiniz?Ağaçların dalındaki tomurcuklar nasıl içten içe patlamaya hazırlanıyorsa sizde de benzer haller mi mevcut, durduğunuz yerde duramıyor musunuz?
Sebepsiz yere içinizi bir mutluluk bir heyecan kaplıyor mu? Sanki gelecek günler hep güzelliklere mutluluklara gebeymiş gibi…

Ah şair divane ettin beni ilkbahar…
Dayanamadım…
3-5 satır yazmadan edemedim…
Ofis ortamı insanı olup yerimden kopamıyor olsam da bende senin bir parçanım, sen de benim bir parçam…
Aynıyız aslında benim içimde sen varsın, senin içinde de ben…
Hoş geldin nihayetinde
Hoş geldin İlkbahar…
Hoş geldin…
Kimden 17 Mar 2011

1 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

şu fotoğraftaki 2 güzeli her gördüğümde baharı seviyorum İstanbulda!
Ama bahara dair hatrıma düşenlerin biraz sıkıcı şeyler olduğunu hissettikçede bu gelen güzelleme dolu hal bozuluyor..
Şimdi gene sayenizde rahatladım,ferahladım..Yarına bu ferahlıkla başlayacağım dışarıda sorğuk(benim sevdiğim hava)bir hava olsada!
selamlar!