9 Ocak 2011

KIZ KULESİ ve MARTILAR

6 yıl önce iki seven biraraya geldi masallarda yazanın tersine engelleri hiç olmadan, kır düğünü de istemediler, yeter ki biraraya gelsinler tez vakit, tarihlerin mevsimlerin bir önemi yoktu...
Nefesler tutuldu, deftere imzalar atıldı ardı sıra yürekten bir evet nidasıyla...

18 Aralık 2004 yazıyordu defterin sağ üst köşesinde...
IMG_4902

Bu günün güzelliğini anmak üzere 6.yıl için Kız Kulesinin yolu tutuldu, fırtınalı bir günde desem o kadar yeri... Teknedeki görevli baştan uyarısını yapıyor, inişte ıslanacaksınız diyerek.
Islanma pahasına atlıyoruz içeri, dönmek yok...
DSC04192
Uzun bir atlama yapıp tekneden doğru, minik adacığa kuru vaziyette adımlarımızı atıyoruz...
Rast gidiyor işler 6 yıl önce olduğu gibi, sevenler mutlu...

Hava açık ama rüzgar deli gibi... Kim çekinir rüzgardan...

Yemek kısmı güzel ama bizi esas mutlu kılacak olan en üst kata çıkıp da martılarla yaptığımız yarenlik...
IMG_5256

Kulede ki kıza bir mesaj ulaştırmaya çalışıyorlar sanki, deli rüzgara inat kulenin etrafında dönen onlarca martı...
IMG_5226

IMG_5151
IMG_5135

Karşı sahillere bakış da ayrı güzel...
Tarihi Yarımada'ya uzanan bakışlarda sahneye hep bir vapur girmekte...

IMG_5285

Ve martılar her yönde...
IMG_5132
IMG_5027

IMG_4941IMG_5290

Mutlu mesut gün akşam oluyor kulede...
Benim için ilk deneyim martı fotoğrafı çekmiş olmak...
Kuleye ilk geliş bir başka ilki de yaşatıyor bana...
Sevgisi anlamı bir başka bu yüzden...
Hep gülümseyerek anacağım seni....
DSC04232
DSC04255

6 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

ilk 1 ve 3 sondan da 4. martı fotoğraı benim gözdem inanın çok ama çok beğendim..ellerinize sağlık..
bu arada umarım şu kaleminizin ahengini bir yerlerde değerlendiriyorsunuzdur..eğer değerlendiremiyorsanız muhakkak değerlendirebilmeniz beklentisi ile!

Meyra dedi ki...

sevgili pınar bayıldım martıların karelerine çok güzel yakalamışsın..eline sağlık:) ahhh istanbul ahh kız kulesi dedirttin bana..

Berceste dedi ki...

Nice senelere...

Neymis o diger ilk merak ettim ben simdi :)

Flickr'da gordugum marti fotograflarinin da sirri cozulmus oldu bu yaziyla.

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ah ne romantik ya :) Resimler, anlatım hepsi süper olmuş... Nazar değmesin nice mutlu yıllar size.

munevver dedi ki...

Nice yıllara Pınar. Hep mutlu olman dileğiyle.

Adsız dedi ki...

ALLAH mutlulugunuzu bozmasin! dün gece rüyamda seni gördüm. nezaman geliyorsunuz? sevgilerle.... sevim