7 Aralık 2007

YORUMLAR VE GÜZEL TELAŞLAR

Öncelikle bana maili gelmediği halde 14 adet yorumun geldiğini farkettim bloggerın moderate kısmında. Yorum sahiplerinden gecikme için özür diliyorum.

Bu akşam memleketten babaanne ve dedemiz geliyor. Yarın aynı zamanda Can'ın kuzeninin doğumgünü. Sonuç olarak, mutfakta güzel telaşlar içerisindeyim. Kuzenimize yapacağımız pastanın pandispanyasını hazırladık. Pandispanya yapmışken bu akşam için bir de kekimiz olsun dedim. Uzun zamandır kullanmayı düşündüğüm pekmez, zencefil ve muskatı ile güzel bir kek oldu. Gerçi ben bu malzemelerle kurabiye yapmayı düşünüyordum ama en pratik yol ne ise onu uyguladım. Zaten Can'da ben muskatı rendelerken uyandı. Telaşla muskat topunu kekin içine düşürdüm. Can'ı kucağıma alıp muskatı rendeleyeyim dedim, iyi de gidiyordum aslında ama gene düşürdüm topu:) İki karpuz bir koltukta olmaz deyip ara verdim.
Akşama da kumpir yapmayı planlıyorum çorba ve pilavın yanına. Hazırlıklarım tamam akşam fırına verilmek üzere. Muskattan patatesin içine de rendelemeyi düşünüyorum. Münevver Abla'dan öğrenmiştim bunu.
Fotoğraf ve tariflerle dönerim.
Ayrıca yarın uzun zamandır ilk defa kuaföre gideceğim Can'ı babaannesine bırakıp. Saçlarım kuaförün ellerindeyken, aklım oğlumda olacak...

4 yorum:

gülriz dedi ki...

Pınar'ım, sanki herşey biraz daha rayına oturmuş gibi, inan çok sevindim... Bu oğlan kocaman olmuş yahu, çarçabuk öpüp koklamak lazım onu :))) Sen biraz daha fotoğraf koyarsan, dayanamayıp baskına geleceğim bir gün :))) Kocaman sevgiler, ikinize de

Calisan Anne dedi ki...

bana da aynısı olmuş, teknik bir problem heralde, neyse bugün yayınladım hepsini, muskat ne bilmiyorum ama eminim harika kokular geliyordur şimdi mutfaktan. Kolay gelsin...

munevver dedi ki...

Pınar'cık, iyi olduğuna, işlerin biraz daha düzene girdiğine sevindim. Can, son gördüğüme göre daha da büyümüş. Maşallah. İşe başlayınca nasıl bırakacaksın bakalım.

Esra, muskat, hint cevizi de denilen (hani bebekler küçükken gazını alsın diye azıcık tattırılan, annen bilir) bir baharat. Yalnız, baskın bir tadı var. Az kullanmak gerekiyor. Beşamel soslarda, bisküvilerde, patatesli yemeklerde, (kumpir,püre, çorba, gibi) güzel bir tad ve koku veriyor.

Pınar, öpüyorum seni, sen de Can!ı kokla benim için.

Sevgiyle,
Nane Limon

Adsız dedi ki...

Çok çok büyümüş tombik maşallah !
Ay annesi birde şu bebeğe bere tak yoksa saçsız kafası üşüyüverecek.Sahi can ın hiç bereli resmini görmedim oysa küçük bebekleri hep bereli olarak görürüz .Canı da bereli görmek istiyorum .Lütfen çok çok öpüp koklayın birde o minnacık el ve ayaklarını da çok öpün olurmu .