19 Eylül 2007

DOĞUMGÜNÜ

Bu sabah doktor kontrolümüz var, birazdan çıkacağız. Önce NST'ye bağlanıp Can'ın kalp atışlarına ve benim sancı durumuma bakılacak, sonra da doktorumuza görünücez. Bu sabahtan beri rahatsız edici sancılarım var, şimdiye kadar olanlara benzemiyor hiç, doktor belki de beni geri göndermeyebilir. O yüzden son bir yazı yazayım istedim. (!)


Geçen pazar eşimin doğumgünü idi. Ben sadece güllaç, dolma yapabildim ama eltim sayesinde öncekilerden eksiği olmayan bir doğumgünü oldu, üstelik süpriz de oldu. Ben hazırlıkları yaparken süprizi olmuyordu, akşamı sessiz sakin geçiricez beklerken, birden misafirler gelmeye başlayınca eşime güzel bir süpriz oldu. Siz resimlere bakadurun biz bir gidip gelelim Can ile...





33 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Canımmm,
Dün bütün gün aklımdaydın desem yalan olmaz. Ben dün gittiniz mi diye düşünürken belki de büyük gün bugün:) Allah yardımcın olsun. İkiniz de sağlıkla kavuşun. CAN'ın babasının da doğumgünü kutlu olsun. Nice yaşlara sağlıkla hep beraber girin inşallah. Hayırlı haberlerini alalım canım. Dualarım seninle!
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Pınarcığım,

eşinin doğum günü kutlu olsun..

Haydi hayırlısı canım.. Merak ediyorum..

sade kahve dedi ki...

canım hayırlı olsun sağlıklı ve huzurlu bir doğum gerçekleştirirsin inşallah Allah yardımcın olsun.

Adsız dedi ki...

canım yazını okurken ıcım bı tuhaf oldu tek gıdıp cıft donmekte var:) daha nıce nıce mutlu yıllara canınızla beraber ınsallah.dualarım senınle canım aeo..

serinmavi dedi ki...

Hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz canım,eşine mutlu yıllar diliyorum....

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Nasıl derler "bie avazda inşallah" Allah yardımcın olsun Pınarcığım Can ile bekliyoruz dönüşünü
Sevgiler

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Nasıl derler "bie avazda inşallah" Allah yardımcın olsun Pınarcığım Can ile bekliyoruz dönüşünü
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Pınarcım hayırlı doğumlar, Can' lı uzun sağlıklı bir ömür dileğiyle...

Özlem

Selen dedi ki...

Çılgın annem,
Gezgin annem,
Kıpırık annem, :)
Haydi bakalım iyi haberlerini ve goncandan gelecek güzel mesajını bekliyoruz. Çok öpüyorum

Ayşegül dedi ki...

merhabaa...
ilk gelişim herşey çok güzel görünüyor..
umarım ikiniz de sağlıklı bir şekilde dönersiniz:))

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Hadi bakalım hayırlı haberlerle belki de Can'la dönersin Pınar'cığım. :))
Bekliyoruz.

Selen dedi ki...

HOŞGELDİ CAN BEBEK...
Yaşadın şekerim,
Evde aynı burçtan iki erkek var artık :) Neyse goncanla iyi anlaştığına göre oğluşla da iyi geçineceksiniz demektir. Can'imiz hoş geldi sefa getirdi. İkinizi de çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Ahh Pınar'cığım,içim bir tuhaf oldu.Dilerim Allah'tan çok rahat bir doğum olur.Son günlerde hep gelip gelip baktım doğum haberi var mı diye.İyi haberlerini bakliyoruz.
Hoşça kalın...

BEYHAN

Adsız dedi ki...

Pınar'cığımmmm,
Geçmiş olsun canım.Şimdi Selen'in sayfasından aldım güzel haberi.Çok sevindim.
Öpüyorum Can'ı ve seni...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin Can :)

Doruk dedi ki...

Duyduk Pınar, gelmiş Can:) İkinizi de kucaklıyorum, iyi bir dinlenin, ziyaretinize geliyorum:)

Adsız dedi ki...

Insaallah hayirli haberlerinizi bekliyoruz. Rabbim en kolay ve en saglikli bicimde bebeginizi kucaginiza almanizi nasip etsin. Hem size hem bana hem de diger butun anne adaylarina...
Sevgiyle,
Ayse Sule

Esra dedi ki...

Sevgili Pinar, Selen'in sayfasinda harika haberleri okudum. Can'a HOSGELDIN, sana da gecmis olsun dileklerimi gonderiyorum. Allah anali babali buyutsun. Saglikla mutlulukla buyusun...
Sevgiler
Esra

SEDA dedi ki...

Hayırlı haberlerini aldık, çok mutlu olduk Pınar'cığım. Allah analı, babalı büyütmeyi nasip etsin. Sevgiler

gülriz dedi ki...

CANNN, HOŞGELDİN!

NiNo dedi ki...

hayirli haberlerini bekliyourz esine nice mutlu yillar sizlerle birlikte ins

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Pınar
hayırlı uğurlu olsun evladın, güle güle saglıklı mutlu günlerde büyüt! :) Herşey yolunda gittigi haberlerini Selenden aldim, insallah bundan sonrada hersey gönlünüzce olur! harika bir anne olacaksin! :)
opuyorum ikinizi birden! :)
Eşininde doğum gününü kutlarım onu şimdiden unutmayalım. Nice yıllara!:)
Sevgilerle

Yasemin dedi ki...

pınarım hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyoruz inşallah! eşinin doğum günüde kutlu mutlu olsun. yahu karnın burnunda doğum kapıdayken kalmış sarma sarmışsın bence bu kadarı bile yeter. ellerine sağlık! öperim bidenem!!!

Adsız dedi ki...

pınar ım, oğrendınmki sevgılı Can bugun ıtıbarıyle dunyaya gelmıs:) Allah analı babalı buyutsun ins. keske bı fırsat olsa da mınık Can ı görme sansımız olsa:)) gecmıs olsun Pınar cım:))

sevgıler
fıdan

Neslihan dedi ki...

Pınarcım, gözünüz aydın, dediğini yapmışsın, bir gidip bin geliyosun. Ne mutlu blog bebeğimiz oldu, Selen'in dediği gibi artık Can'ı sevme zamanı geldi:) Doğumun da kolay olmasına çok sevindim, bir an önce toparlanırsın inşallah, bebişinle keyifli, sağlıklı günler dilerim
Sevgiler

pecete dedi ki...

Çok heyecanlıyım çok... Can'ımızı, senin sesini ve Armağan'ın o gözlerindeki ışıltıyı hiçbir şeye değişmeyiz.Ailecek hayırlı ve uğurlu olsun. Ayşem+Deniz+Batuhan...

Sanem dedi ki...

Dua ediyorum senin icin Pinarcim, bir an once Cani kucagina al hayirlisiyla.
Cok operim.

LaMa dedi ki...

KLUBE AILESI HAYIRLI OLSUN!
HOSGELDIN CAN, SENI SEVIYORUZ:)
AILECEK MUTLULULAR!

lalecik dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Pınarcığım. Allah, analı babalı büyütsün.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz :)) İnşallah; sağlıkla mutlulukla Can'ı kucağınıza alırsınız sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Can'ın doğum haberini aldık, Allah analı babalı büyütsün. Bu aşamada seni biraz yoracak ama sen son güne kadar yoğun bir blogcu örneği sergilediğinden artık gönül rahatlığı ile dinlenebilirsin bence :)

Bocuruk dedi ki...

CAN'ın güzel Annesi, Pınar'ım,
Dün telefonda da sana dediğim gibi yazının başlığını görünce hem eşinin, hem CAN'ın doğumgünü anlamına geleceği aklıma gelmişti. CAN hoşgeldi, mutluluklar verdi, heyecanlar verdi. Bol şanslı, sağlıklı ve mutlu olsun o da. Allah anneli babalı büyütsün. Tekrar gözünüz aydın:))
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Merhaba,Canin dogum haberini almis bulunmaktayiz.Allah Cani sizlere bagislasin insallah.Allah ona saglikli,uzun bir ömür versin.